-

Over ons

Bij Poppr maken we digitale ervaringen die precies zo ontworpen zijn om een blijvende indruk achter te laten. Onze belevingen zetten aan tot actie, zorgen voor klantenbinding en houden merken top-of-mind. Alle ervaringen die we bouwen, zijn volledig op maat en data-driven.

Benieuwd naar onze kernwaarden en ons verhaal? Lees vooral verder.

  • Impact We willen het verschil maken in alles wat we doen. Dat is waarom toekomstgerichte klanten graag met ons werken: ze begrijpen dat immersive experiences hun helpen bij het uitbouwen van hun merk en het behalen van hun doelstellingen.
  • Betrokkenheid Onze proactieve houding en motivatie helpen ons om altijd te blijven bijleren. Als toonaangevende speler geloven we sterk in onze precisie en oog voor detail. Onze inzet en betrokkenheid maken geen onderscheid tussen klanten – we gaan altijd voor de beste beleving voor elk budget en elke projectgrootte.
  • Vertrouwen We bouwen de oplossingen en ervaringen die best aansluiten bij de concrete doelen en de overkoepelende missie van onze klanten. We combineren onze kennis en ervaring om een duurzame professionele relatie te verzekeren die is gebaseerd op begrip en open communicatie.
  • Professionaliteit Als toonaangevende speler in immersive digital experiences streven we ernaar om altijd de beste te zijn in alles wat we bouwen. Dat doen we onder meer met onze operationele uitmuntendheid, creativiteit en innovatie. We blijven ons voortdurend verbeteren en ontwikkelen en maken bewuste keuzes die ons helpen in onze focus.

hoe het ooit begon

  • 2006

    Luchtopnames

    Poppr-oprichters Steven en Yvan vinden elkaar in de wereld van de luchtfotografie.
    Lees meer
  • 2007

    Virtuele tours en de iPhone

    Opkomst van 360°-fotografie en QR-codes op gebouwen.
    Lees meer
  • 2008

    Immersive websites

    Focus op gebruikersvriendelijke websites met 360-gradenbeelden.
    Lees meer
  • 2010

    Introductie van het dronetijdperk

    Wijdverspreid gebruik van commerciële drones zorgen voor adembenemende vergezichten vanuit de lucht.
    Lees meer
  • 2013

    Erkenning door Google

    Google bevestigt Poppr als Belgisch marktleider in virtuele tours.
    Lees meer
  • 2014

    VR wordt groot

    Virtuele tours en architecturale projecten in 3D.
    Lees meer
  • 2015

    Grote stappen met VR

    Omvangrijke VR-projecten voor de Antwerpse Zoo en Center Parcs.
    Lees meer
  • 2016

    Hype rond Augmented Reality (AR)

    De HoloLens van Microsoft opent nieuwe mogelijkheden.
    Lees meer
  • 2017

    Verhuizing naar de Gentse charme

    Nieuw kantoor in Gent en uitbreiding naar AR en VR.
    Lees meer
  • 2018

    Bart vervoegt het team

    Bart De Bock komt bij het team in de functie van Technology Director. Hij neemt de leiding over alle custom ontwikkeling van onze digital experiences.
    Lees meer
  • 2020

    Visie van Poppr op een keerpunt

    De coronapandemie versnelt onze ‘digital first’-visie en nieuwe projecten.
    Lees meer
  • 2021

    Conversion through Immersion

    Nieuwe baseline die onze focus op hands-on immersive ervaringen nog beter weerspiegelt.
    Lees meer
  • 2022

    Frisse nieuwe look en hernieuwde focus

    Rebranding met klemtoon op praktische, actiegerichte immersive digitale ervaringen.
    Lees meer

Onze klanten